Urząd Miejski w Dukli
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
G.271.14.2015 Dowóz 10 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dukla w roku 2016: Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Dukla: Dowóz 10 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dukla w roku 2016: Trasa Nr 1 z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Rymanowie oraz z ośrodka do miejsca zamieszkania samochodem specjalistycznym. Trasa Nr 2 z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodek Szkolno-Wychowawczego w Iwoniczu Zdroju oraz z ośrodka do miejsca zamieszkania samochodem specjalistycznym
Numer ogłoszenia: 171899 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz 10 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dukla w roku 2016: Trasa Nr 1 z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Rymanowie oraz z ośrodka do miejsca zamieszkania samochodem specjalistycznym. Trasa Nr 2 z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodek Szkolno-Wychowawczego w Iwoniczu Zdroju oraz z ośrodka do miejsca zamieszkania samochodem specjalistycznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 10 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z miejsca zamieszkania do: Trasa Nr 1 Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczym w Rymanowie oraz z ośrodka do miejsca zamieszkania samochodem specjalistycznym w roku 2016. Liczba dzieci 9. Trasa Nr 2 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Iwoniczu Zdroju oraz z ośrodka do miejsca zamieszkania samochodem specjalistycznym roku 2016. Liczba dzieci 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z miejsca zamieszkania do ośrodka , i z ośrodka do miejsca zamieszkania samochodem specjalistycznym w roku 2016, którzy spełniają obowiązek szkolny, obowiązek nauki w Ośrodku Rehabilitacyjno- Edukacyjno - Wychowawczym w Rymanowie, oraz Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczy w Iwoniczu Zdroju 2. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej w roku 2016 w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna ) najkrótszą trasą z miejsca zamieszkania do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych ze szkoły do miejsca zamieszkania. 3. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy medycznej. 4. Opieka nad dziećmi powinna być sprawowana przez cały czas przewozu, tj. od miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania. Opiekę na uczniami ma pełnić osoba pełnoletnia. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Do zadań opiekuna należy min.: - zapewnienie bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz w pojeździe, - wprowadzenie i wyprowadzenie uczniów do i z pojazdu, - doprowadzenie uczniów do szkoły, przekazanie pod opiekę wychowawcom w szkole, - odbieranie uczniów spod opieki wychowawców, - przekazywanie rodzicom. 5. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali godziny w jakich odbywać się będą dowozy i odwozy dzieci w porozumieniu z rodzicami dzieci oraz dyrektorem placówki z uwzględnieniem następujących założeń: a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je planem nauczania, b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły / placówki oświatowej bez zbędnego oczekiwania, c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów. 6. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie (Dz.U. z 2013 r, poz.1414 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2012 r, poz.1137 z późn.zm.). Trasa przejazdu Nr 1: rano: Równe, ul. Długa Nr129 - Tylawa - Iwla- Zboiska- Łęki Dukielskie - Rymanów, ul. Dworska Nr 40 popołudniu: Rymanów, ul. Dworska 40- Łęki Dukielskie -Zboiska- Iwla -Tylawa - Równe, ul. Długa Nr129. Długość trasy - 60 km. Czas przejazdu jednej trasy - ok. 1 godzina 30 minut. Dowóz dzieci na godz. 08:00 do Ośrodka, powrót do miejsca zamieszkania ok. godz. 15:00. Trasa przejazdu Nr 2: rano: Wietrzno Wola Nr 204 - Iwonicz Zdrój , ul Piwarskiego Nr19A Dowiezione do szkoły winno być w takim czasie, aby punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym planem nauczania, aktualny rozkład dowozu ( który może ulec zmianie- np. zmiana podziału godzin) przedstawia się następująco: Poniedziałek, wtorek 8:50, Środa - 10:45, Czwartek - 8:00, Piątek - 10:45, popołudniu: Iwonicz Zdrój , ul Piwarskiego 19A - Wietrzno Wola 204 koniec zajęć i powrót dziecka w godzinach: Poniedziałek, wtorek - 14:50, Środa - 16:30, Czwartek - 12:10, Piątek - 15:40, Długość trasy - 15 km. Czas przejazdu jednej trasy - ok.20 minut. Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom - szkoła - dom, pod opieką opiekuna. Wykonawca zobowiązany jest doliczyć do ceny oferty koszt opiekuna o którym mowa w ustawie o systemie oświaty. 7. Kierowca ma obowiązek posiadać ukończony z wynikiem pozytywnym kursu udzielania pierwszej pomocy medycznej. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązuje się, iż przewozy uczniów realizowane w ramach niniejszej umowy, nie będą łączone ze świadczeniem przez wykonawcę innych usług, a w szczególności podczas wykonywania dowożenia uczniów wykonawca nie będzie dokonywał przewozów innych osób niż objętych umową. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: -w trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci na trasie przewozu i ilość kilometrów może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu). - w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem dowozu ustalonym przez Zamawiającego. -Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem opieki podczas wykonania usługi tzn. koszty opiekunów. - dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Przewóz powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką (wszystkie dzieci powinny mieć zapewnione miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa ) - rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym w terminie 14 dni od przedłożeni prawidłowych dokumentów przez Wykonawcę tj. faktura i potwierdzenie z placówki (ilość kilometrów dziennie X razy stawka za kilometr X ilość dni w miesiącu + koszt opiekuna ). Usługa w każdym miesiącu musi być potwierdzona przez dyrektora placówki lub osobę przez niego wskazaną z podaniem ilości dni, w których była świadczona usługa..

 

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego warunku musi przedstawić licencję na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia ww. warunek zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - co najmniej 1 usługę, o wartości minimalnej 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy) brutto dla Trasy Nr 1 i o wartości minimum 10 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) brutto dla Trasy Nr 2, obejmujące swoim zakresem przewóz osób niepełnosprawnych wykonywany w sposób ciągły, w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy każda z wykazanych usług, potwierdzona dokumentami poświadczającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował dopuszczonym do ruchu min.1 pojazdem do przewozu osób o liczbie miejsc umożliwiającej przewóz 9 niepełnosprawnych dzieci dla Trasy Nr 1 i 1 dziecka niepełnosprawnego dla trasy Nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować przy realizacji zadania opisanego w SIWZ: - co najmniej jedną osoba kierowcy, posiadającego kategorię prawo jazdy D, ukończony kurs I pomocy, ukończone szkolenie na temat terapii osób z autyzmem i osób z głębokim upośledzeniem umysłowym oraz z minimum 5 - letnim doświadczeniem w dowozie dzieci niepełnosprawnych. - co najmniej 1 osoba opiekuna, posiadającego ukończony kurs I pomocy, ukończone szkolenie na temat terapii osób z autyzmem i osób z głębokim upośledzeniem umysłowym oraz z minimum 3 - letnim doświadczeniem w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej przez siebie działalności z sumą ubezpieczenia co najmniej 10 000, 00 zł na 1 wypadek ubezpieczeniowy. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku zobowiązany jest przedłożyć opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty. c) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 Pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty. d) oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty. e) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5do SIWZ - Zał. Nr 4 do oferty. f) licencja na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874) - Zał. Nr 5 do oferty, g) wykaz, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca świadczył - co najmniej 1 usługę, o wartości minimalnej 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy) brutto dla Trasy Nr 1 i o wartości minimum 10 000, zł (jeden tysiąc złotych) brutto dla Trasy Nr 2, obejmujące swoim zakresem przewóz osób niepełnosprawnych wykonywany w sposób ciągły, w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy każda z wykazanych usług, potwierdzona dokumentami poświadczającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zał. Nr 6 do oferty, h) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował dopuszczonym do ruchu min.1 pojazdem do przewozu osób o liczbie miejsc umożliwiającej przewóz 9 dzieci niepełnosprawnych dla Trasy Nr 1 i 1 dziecka niepełnosprawnego dla trasy Nr 2 - Zał. Nr 7 do oferty, i) wykaz, osób - co najmniej jedna osoba kierowcy, posiadającego kategorię prawo jazdy D, ukończony kurs I pomocy, ukończone szkolenie na temat terapii osób z autyzmem i osób z głębokim upośledzeniem umysłowym oraz z minimum 5 - letnim doświadczeniem w dowozie dzieci niepełnosprawnych. - co najmniej 1 osoba opiekuna, posiadającego ukończony kurs I pomocy, ukończone szkolenie na temat terapii osób z autyzmem i osób z głębokim upośledzeniem umysłowym oraz z minimum 3 - letnim doświadczeniem w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi - Zał. Nr 8 do oferty. j) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej przez siebie działalności z sumą ubezpieczenia co najmniej 10 000, 00 zł na 1 wypadek ubezpieczeniowy, opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - Zał. Nr 9 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Emisja szkodliwych substancji wyrażona w Euro - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) skrócenie trasy dowozu ; d) wydłużenie trasy dowozu; e) zmiana liczby dzieci dowożonych, f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dukla.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 
 


 
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłMaria Chłap - Główny Specjalista2015-11-24
Publikujący Maria Chłap - Główny Specjalista 2015-11-24 09:44
Modyfikacja Maria Chłap - Główny Specjalista 2015-12-11 09:21
Urząd Miejski w Dukli, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla , tel. (013) 432 91 00 , e-mail: gmina@dukla.pl
Wygenerowano: 29 marca 2024r. 15:43:14
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.