XML
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
G.271.16.2015 Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.dukla.pl/

Dukla: Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli
Numer ogłoszenia: 182087 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac (tabela nr 3) związanych z zimowym utrzymaniem placów, chodników wykazanych w tabeli Nr 1 na terenie miasta Dukli: 1) posypywanie piaskiem - natychmiast po wystąpieniu oblodzenia, do godz. 6³º 2) odśnieżanie - przy opadach śnieżnych - codziennie, najpóźniej do godz. 6³º w razie ciągłych opadów na bieżąco, 3) usuwanie oblodzenia - w miarę potrzeb, 4) usuwanie zasp śnieżnych zalegających na chodnikach Tabela nr 1 Wykaz chodników przy ulicach w mieście: Chodnik przy ulicy Długość chodnika w metrach Chodnik przy ulicy Długoś chodnika w metrach wzdłuż ul. Parkowej 928 Wzdłuż ul. Strycharskiego 42 wzdłuż ul. 3 Maja 573 wzdłuż ul. Łąki 174 wzdłuż ul. Kościuszki 990 wzdłuż ul. Cergowskiej 588 wzdłuż ul. Żwirki i Wigury 736 wzdłuż ul. Mickiewicza 913 wzdłuż ul. Kopernika 355 wzdłuż ul. Trakt Węgierski 3938 Rynek + dojścia 765 wzdłuż ul. Słowackiej 447 wzdłuż ul. Armii Krajowej 522 wzdłuż ul. Jana Pawła II 827 wzdłuż ul. Św. Jana z Dukli 42 wzdłuż ul. Polnej 149 wzdłuż ul. Podwale 240 wzdłuż ul. Zielonej 122 wzdłuż ul. Pocztowej 663 wzdłuż ul. Krasickiego 270 2. Zakres prac (tabela nr 4) związanych z zimowym utrzymaniem ulic wykazanych w Tabeli Nr 2 na terenie miasta Dukli zgodnie z przyjętymi standardami i kolejnością odśnieżania obejmujący: 1) Wykonanie prac na ulicach w I kolejności odśnieżania do godz. 6³º obejmujący: a) odśnieżanie w sposób umożliwiający swobodny przejazd środkami komunikacyjnymi, b) posypywanie piaskiem, c) usuwanie oblodzenia, d) usuwanie zasp śnieżnych zalegających na ulicach, e) wywóz nagromadzonego śniegu w wyznaczone miejsca, f) stałe utrzymywanie drożności kratek na kanalizacji deszczowej, usytuowanych na terenie miasta, g) oczyszczanie ulic i chodników z pozostałości po piaskowaniu. Tabela nr 2 Wykaz ulic w mieście i kolejność odśnieżania I kolejność odśnieżania Długość ulicy w metrach II Kolejność odśnieżania Długość ulicy w metrach ul. Kościuszki 545 ul. 3 Maja 293 ul. Łąki parking Urzędu Miejskiego 80 858m2 ul. Podwale 166 Rynek + ulice dojazdowe 422 ul. Zielona 104 ul. Pocztowa 1019 ul. Nadbrzeżna 276 ul. Parkowa 464 ul. ks. Antoniego Typrowicza 158 Plac przystanku autobusowego 1080m2 ul. Gen J. Bema 111 ul. J. Słowackiego 338 parkingi przy ulicy Pocztowej 11224m2 ul. I Krasickiego 271 ul. Jana Pawła 955 ul. Łukasiewicza 272 ul. Armii Krajowej wraz z parkingiem 252 3771m2 ul. Konopnickiej 224 ul. Św. Jana z Dukli 201 ul. Słowacka 292 ul. Polna 365 parking przy ul. 3-go Maja 1651m2 ul. Strycharskiego 50 3. Zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem na terenie miasta Dukli: 1) placów i chodników. Tabela nr 3 Lp. Zakres prac Ilość godzin pracy 1. Posypywaniem mechaniczne piaskiem wraz z materiałem 95 2. Posypywanie ręczne piaskiem wraz z materiałem 67 3. Odśnieżanie sprzętem mechanicznym 120 4. Odśnieżanie ręczne 100 5. Usuwanie oblodzenia 20 6. Usuwanie zasp śnieżnych zalegających na chodnikach 35 7. Odśnieżanie spalinową odśnieżarką 60 8. Inne prace 40 2) ulic: Tabela Nr 4 Lp. Zakres prac Ilość godzin pracy 1. Odśnieżanie sprzętem mechanicznym 130 2. Odśnieżanie ręczne 20 3. Posypywanie mechaniczne piaskiem 70 4. Posypywanie ręczne piaskiem 20 5. Usuwanie oblodzenia 20 6. Usuwanie zasp śnieżnych zalegających na ulicach 20 7. Wywóz nagromadzonego śniegu 20 8. Stałe utrzymywanie drożności kratek na kanalizacji deszczowej 23 9. Odśnieżanie spalinową odśnieżarką 25 10. Inne prace 20.
    II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
     
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w załącznika Nr 2 do SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w załącznika Nr 2 do SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • a) minimum dwie jednostki do odśnieżania, - jedna jednostka dwunapędowa o mocy od 30 do 100 KM, - druga jednostka dwunapędowa o mocy od 100 do 180 KM. Pojazdy muszą być wyposażone w plug lemieszowy z gumową listwą zgarniającą lub pług wirnikowy. b) pojazd silnikowy (wolnobieżny) o min. mocy 40 KM do usuwania zasp śnieżnych lub załadunku śniegu przeznaczonego do wywozu, c) ładowarka lub koparko - ładowarkę o min. mocy 70 KM do usuwania zasp śnieżnych lub załadunku śniegu przeznaczonego do wywozu, d) samochód lub ciągnik rolniczy z przyczepą o pojemności skrzyni ładunkowej od 4 do 16 m3 do wywozu śniegu, e) dwie ręczne odśnieżarki spalinowe z pługiem wirnikowym do ośnieżania chodników o min. mocy 10 KM i szerokości roboczej 75 cm. Pojazdy mechaniczne silnikowe wymienione w pkt. a), b), c), d) muszą być wyposażone w system GPS. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy (udostępni) zamawiającemu link oraz login i hasło do systemu monitorowania ww. pojazdów
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w załącznika Nr 2 do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w załącznika Nr 2 do SIWZ
      III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty, c) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 Pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty, d) oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty, e) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5do SIWZ - Zał. Nr 4 do oferty, f) wykaz urządzeń dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wg Załącznika Nr 6 do SIWZ - Zał. Nr 5 do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - liczba sprzętu - 10
    IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ; d) zwiększenie zakresu rzeczowego świadczonej usługi, e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dukla.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
SIWZ z załącznikami Plik rar 114.62 KB
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Plik doc 42.50 KB
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłMaria Chłap - Główny Specjalista2015-12-10
Publikujący Maria Chłap - Główny Specjalista 2015-12-10 08:44
Modyfikacja Maria Chłap - Główny Specjalista 2015-12-22 14:13