Urząd Miejski w Dukli
bip.gov.pl
Jesteś tutaj:
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
G.271.11.2016 Przebudowa drogi gminnej Nr 114504R, działka o nr ewid.3027 w Łękach Dukielskich (Pałacówka|)
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Dukla: Przebudowa drogi gminnej Nr 114504R, działka o nr ewid. 3027 w Łękach Dukielskich (Pałacówka)
Numer ogłoszenia: 154567 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 114504R, działka o nr ewid. 3027 w Łękach Dukielskich (Pałacówka).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Nr 114504R, działka o nr ewid. 3027 w Łękach Dukielskich (Pałacówka) 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni gruncie kat. V-VI - 2556 m2, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm, 539 m x 4 m x 0,08 = 172.480 m3, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa wiążąca asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 3 cm - 639 m x 4 m =2556 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 3 cm - 639 m x 4 m =2556 m2, 5) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, pobocza drogi o szer. 0,25 cm i grubości 8 cm, po zagęszczeniu, 639 x 0,25 x 2 - 319.500 m2. Roboty prowadzone będą w pasie drogowym, w km od 0+000 - 0+639..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-8, 45.22.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiaczy uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiaczy uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiaczy uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiaczy uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiaczy uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty, c) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust 5 Pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty, d) oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty, e) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5 do SIWZ - Zał. Nr 4 do oferty, f) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony ściśle w oparciu o przedmiary robót wg Załącznika Nr 6 do SIWZ - Zał. Nr 5 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Gwarancja na roboty budowlane (max. 60 miesięcy) - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) skrócenie terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia robót, dostaw, b) obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie robót, c) obniżenie kosztu wykonania robót i tym samym wynagrodzenia wykonawcy, d) dłuższy termin gwarancji, e) poprawienie sprawności lub zwiększenie wartości ukończonych robót dla zamawiającego, f) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii, g) podniesienie wydajności urządzeń, h) podniesienie bezpieczeństwa, i) aktualizacja rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, j) rezygnacja z części robót, k) zmiany ilości robót, usług lub dostaw, ale tylko mieszczące się w opisie przedmiotu zamówienia, l) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych ł) zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, m) zmiany podwykonawców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dukla.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
SIWZ z załącznikami Plik rar 3.88 MB
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Plik doc 50.50 KB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłMaria Chłap - Główny Specjalista2016-07-25
Publikujący Maria Chłap - Główny Specjalista 2016-07-25 13:29
Modyfikacja Maria Chłap - Główny Specjalista 2016-08-16 11:47
Urząd Miejski w Dukli, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla , tel. (013) 432 91 00 , e-mail: gmina@dukla.pl
Wygenerowano: 23 września 2017r. 07:45:10
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.