XML
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
G.271.7.2017 Przebudowa przepustu drogowego dwuotworowego w drogi nr 14513 R, oznaczonej nr ew. 368, 369 na potoku nr ew. 1816/2, stanowiącym własność RZGW w Krakowie, w m. Teodorówka.
 
 


Ogłoszenie nr 553322-N-2017 z dnia 2017-07-18 r.
 
Gmina Dukla: Przebudowa przepustu drogowego dwuotworowego w ciągu drogi nr 14513 R, oznaczonej nr ew. 368, 369 na potoku nr ew. 1816/2 stanowiącym własność RZGW w Krakowie, w m. Teodorówka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Trakt Węgierski  11 , 38450   Dukla, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 329 135, , e-mail przetarg@dukla.pl, , faks 134 331 011.
Adres strony internetowej (URL): http:// bip.dukla.pl//
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http:// bip.dukla.pl//
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http:// bip.dukla.pl//

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http:// bip.dukla.pl//

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa przepustu drogowego dwuotworowego w ciągu drogi nr 14513 R, oznaczonej nr ew. 368, 369 na potoku nr ew. 1816/2 stanowiącym własność RZGW w Krakowie, w m. Teodorówka
Numer referencyjny: G.271.7.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa przepustu drogowego dwuotworowego w ciągu drogi nr 14513 R, oznaczonej nr ew. 368, 369 na potoku nr ew. 1816/2 stanowiącym własność RZGW w Krakowie, w m. Teodorówka, w zakresie objętym dokumentacją techniczną, składającą się z: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. Przedsięwzięcie polega na przebudowie przepustu dwuotworowego z kręgów betonowych fi 100, na przepust ramowy żelbetowy na potoku Dukiełka, w ciągu drogi gminnej nr 14513 R w miejscowości Teodorówka. Przebudowa obiektu polega na rozbiórce istniejącej konstrukcji przepustu i wybudowaniu nowej. Dane ogólne projektowanego przepustu: Charakter obiektu: trwały; Nośność obiektu: obciążenie klasy „B” wg. PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia o ciężarze 400kN (40 t); Światło przepustu L0 = 4m; Rozpiętość teoretyczna obiektu: LT = 4,30 m; Kąt skosu przepustu a = 580 Szerokość ustroju nośnego: Po prostopadłej: LCU = 4,60 m; Po ukosie: LCU = 5,430 m; Szerokość całkowita przepustu (ze skrzydłami): Po prostopadłej: LCU = 9,863 m; Po ukosie: LCU = 11,63 m; Długość części przelotowej: Po prostopadłej: LCP = 7,20 m; Po ukosie: LCP = 8,49 m; Długość całkowita ze ściankami czołowymi: Po prostopadłej: LC = 7,44 m; Po ukosie: LC = 8,773 m; Projektowany przekrój poprzeczny obiektu: Szerokość jezdni na obiekcie: 2 x 2,75 m; Szerokość opaski bezpieczeństwa: 2 x 0,50 m; Szerokość belki gzymsowej z barieroporęczą: 2 x 0,47 m; Razem szerokość obiektu 7,44 m. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PZP 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, wymaga aby co najmniej dwie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu określone w przedmiarze robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innego pracownika na umowę o pracę. 8 art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuję się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 3. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę ww. wymagań, w szczególności poprzez przestawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umowy o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenie zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzania składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. W przypadku nie przedstawienia informacji w terminie do 5 dni roboczych Wykonawca każdorazowo płacić będzie karę w wysokości 1,00 % całkowitego wynagrodzenia niniejsze umowy. 6. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z tego obowiązku lub zmiany sposobu zatrudnienia osób, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy i naliczenia dodatkowej kary umownej w wysokości 1,50 % wynagrodzenia umownego brutto niniejsze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45221111-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Przebudowa przepustu drogowego dwuotworowego w ciągu drogi nr 14513 R, oznaczonej nr ew. 368, 369 na potoku nr ew. 1816/2 stanowiącym własność RZGW w Krakowie, w m. Teodorówka, w zakresie objętym dokumentacją techniczną, składającą się z: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. Przedsięwzięcie polega na przebudowie przepustu dwuotworowego z kręgów betonowych fi 100, na przepust ramowy żelbetowy na potoku Dukiełka, w ciągu drogi gminnej nr 14513 R w miejscowości Teodorówka. Przebudowa obiektu polega na rozbiórce istniejącej konstrukcji przepustu i wybudowaniu nowej. Dane ogólne projektowanego przepustu: Charakter obiektu: trwały; Nośność obiektu: obciążenie klasy „B” wg. PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia o ciężarze 400kN (40 t); Światło przepustu L0 = 4m; Rozpiętość teoretyczna obiektu: LT = 4,30 m; Kąt skosu przepustu a = 580 Szerokość ustroju nośnego: Po prostopadłej: LCU = 4,60 m; Po ukosie: LCU = 5,430 m; Szerokość całkowita przepustu (ze skrzydłami): Po prostopadłej: LCU = 9,863 m; Po ukosie: LCU = 11,63 m; Długość części przelotowej: Po prostopadłej: LCP = 7,20 m; Po ukosie: LCP = 8,49 m; Długość całkowita ze ściankami czołowymi: Po prostopadłej: LC = 7,44 m; Po ukosie: LC = 8,773 m; Projektowany przekrój poprzeczny obiektu: Szerokość jezdni na obiekcie: 2 x 2,75 m; Szerokość opaski bezpieczeństwa: 2 x 0,50 m; Szerokość belki gzymsowej z barieroporęczą: 2 x 0,47 m; Razem szerokość obiektu 7,44 m. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PZP 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, wymaga aby co najmniej dwie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu określone w przedmiarze robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innego pracownika na umowę o pracę. 8 art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuję się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 3. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę ww. wymagań, w szczególności poprzez przestawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umowy o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenie zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzania składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. W przypadku nie przedstawienia informacji w terminie do 5 dni roboczych Wykonawca każdorazowo płacić będzie karę w wysokości 1,00 % całkowitego wynagrodzenia niniejsze umowy. 6. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z tego obowiązku lub zmiany sposobu zatrudnienia osób, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy i naliczenia dodatkowej kary umownej w wysokości 1,50 % wynagrodzenia umownego brutto niniejsze umowy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Przebudowa przepustu drogowego dwuotworowego w ciągu drogi nr 14513 R, oznaczonej nr ew. 368, 369 na potoku nr ew. 1816/2 stanowiącym własność RZGW w Krakowie, w m. Teodorówka, w zakresie objętym dokumentacją techniczną, składającą się z: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. Przedsięwzięcie polega na przebudowie przepustu dwuotworowego z kręgów betonowych fi 100, na przepust ramowy żelbetowy na potoku Dukiełka, w ciągu drogi gminnej nr 14513 R w miejscowości Teodorówka. Przebudowa obiektu polega na rozbiórce istniejącej konstrukcji przepustu i wybudowaniu nowej. Dane ogólne projektowanego przepustu: Charakter obiektu: trwały; Nośność obiektu: obciążenie klasy „B” wg. PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia o ciężarze 400kN (40 t); Światło przepustu L0 = 4m; Rozpiętość teoretyczna obiektu: LT = 4,30 m; Kąt skosu przepustu a = 580 Szerokość ustroju nośnego: Po prostopadłej: LCU = 4,60 m; Po ukosie: LCU = 5,430 m; Szerokość całkowita przepustu (ze skrzydłami): Po prostopadłej: LCU = 9,863 m; Po ukosie: LCU = 11,63 m; Długość części przelotowej: Po prostopadłej: LCP = 7,20 m; Po ukosie: LCP = 8,49 m; Długość całkowita ze ściankami czołowymi: Po prostopadłej: LC = 7,44 m; Po ukosie: LC = 8,773 m; Projektowany przekrój poprzeczny obiektu: Szerokość jezdni na obiekcie: 2 x 2,75 m; Szerokość opaski bezpieczeństwa: 2 x 0,50 m; Szerokość belki gzymsowej z barieroporęczą: 2 x 0,47 m; Razem szerokość obiektu 7,44 m. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PZP 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, wymaga aby co najmniej dwie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu określone w przedmiarze robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innego pracownika na umowę o pracę. 8 art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuję się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 3. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę ww. wymagań, w szczególności poprzez przestawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umowy o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenie zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzania składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. W przypadku nie przedstawienia informacji w terminie do 5 dni roboczych Wykonawca każdorazowo płacić będzie karę w wysokości 1,00 % całkowitego wynagrodzenia niniejsze umowy. 6. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z tego obowiązku lub zmiany sposobu zatrudnienia osób, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy i naliczenia dodatkowej kary umownej w wysokości 1,50 % wynagrodzenia umownego brutto niniejsze umowy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Przebudowa przepustu drogowego dwuotworowego w ciągu drogi nr 14513 R, oznaczonej nr ew. 368, 369 na potoku nr ew. 1816/2 stanowiącym własność RZGW w Krakowie, w m. Teodorówka, w zakresie objętym dokumentacją techniczną, składającą się z: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. Przedsięwzięcie polega na przebudowie przepustu dwuotworowego z kręgów betonowych fi 100, na przepust ramowy żelbetowy na potoku Dukiełka, w ciągu drogi gminnej nr 14513 R w miejscowości Teodorówka. Przebudowa obiektu polega na rozbiórce istniejącej konstrukcji przepustu i wybudowaniu nowej. Dane ogólne projektowanego przepustu: Charakter obiektu: trwały; Nośność obiektu: obciążenie klasy „B” wg. PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia o ciężarze 400kN (40 t); Światło przepustu L0 = 4m; Rozpiętość teoretyczna obiektu: LT = 4,30 m; Kąt skosu przepustu a = 580 Szerokość ustroju nośnego: Po prostopadłej: LCU = 4,60 m; Po ukosie: LCU = 5,430 m; Szerokość całkowita przepustu (ze skrzydłami): Po prostopadłej: LCU = 9,863 m; Po ukosie: LCU = 11,63 m; Długość części przelotowej: Po prostopadłej: LCP = 7,20 m; Po ukosie: LCP = 8,49 m; Długość całkowita ze ściankami czołowymi: Po prostopadłej: LC = 7,44 m; Po ukosie: LC = 8,773 m; Projektowany przekrój poprzeczny obiektu: Szerokość jezdni na obiekcie: 2 x 2,75 m; Szerokość opaski bezpieczeństwa: 2 x 0,50 m; Szerokość belki gzymsowej z barieroporęczą: 2 x 0,47 m; Razem szerokość obiektu 7,44 m. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PZP 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, wymaga aby co najmniej dwie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu określone w przedmiarze robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innego pracownika na umowę o pracę. 8 art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuję się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 3. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę ww. wymagań, w szczególności poprzez przestawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umowy o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenie zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzania składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. W przypadku nie przedstawienia informacji w terminie do 5 dni roboczych Wykonawca każdorazowo płacić będzie karę w wysokości 1,00 % całkowitego wynagrodzenia niniejsze umowy. 6. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z tego obowiązku lub zmiany sposobu zatrudnienia osób, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy i naliczenia dodatkowej kary umownej w wysokości 1,50 % wynagrodzenia umownego brutto niniejsze umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
oświadczenie wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Gminy Dukla, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11 – Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku o/Dukla 58 86421096 2010 9600 1833 0002 .

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym, 2) zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej, zmian w zasadach finansowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji tych robót. 3) zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. 4) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-08, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 

 
 
 
 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
SIWZ z załącznikami Plik rar 27.69 MB
Informacja z otwarcia ofert Plik doc 50.00 KB
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Plik doc 49.00 KB
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłMaria Chłap - Główny Specjalista2017-07-18
Publikujący Maria Chłap - Główny Specjalista 2017-07-18 09:38
Modyfikacja Maria Chłap - Główny Specjalista 2017-08-14 11:20