Urząd Miejski w Dukli
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2024 r., poz. 609 ze zmianami), Burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Raport rozpatrywany jest podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi. Wersja papierowa raportu dostępna jest w pokoju 202 u Sekretarza Gminy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dukli.
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłKrystyna Andruch - Burmistrz Dukli2024-05-31
Publikujący Aleksandra Okońska-Szczurek 2024-05-31 12:20
Modyfikacja Aleksandra Okońska-Szczurek 2024-05-31 12:21
Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zmianami), Burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Raport rozpatrywany jest podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi. Wersja papierowa raportu dostępna jest w pokoju 202 u Sekretarza Gminy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dukli.
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłAndrzej Bytnar - Burmistrz Dukli2023-05-26
Publikujący Aleksandra Okońska-Szczurek 2023-05-26 14:45
Modyfikacja Zdzisława Skiba - Administrator BIP 2023-05-26 14:48
Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 ze zmianami), burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia radzie miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Raport rozpatrywany jest podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi. Wersja papierowa raportu dostępna jest w pokoju 202 u sekretarza gminy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dukli.
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłAndrzej Bytnar - Burmistrz Dukli2022-05-31
Publikujący Maria Bernadzikowska 2022-05-31 12:46
Modyfikacja Maria Bernadzikowska 2022-05-31 14:34
Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zmianami), burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia radzie miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Raport rozpatrywany jest podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi.

Wersja papierowa raportu dostępna jest w pokoju 202 u Sekretarza Gminy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dukli.

Załączniki:

Raport o stanie gminy za 2020 rok Plik pdf 4.36 MB
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłAndrzej Bytnar - Burmistrz Dukli2021-05-24
Publikujący Maria Bernadzikowska 2021-05-24 13:31
Modyfikacja Maria Bernadzikowska 2021-05-24 13:35
Zgodnie z art 28a ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 713), Burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.

W związku z pandemią, w myśl art. 15zzzzzz ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, termin ten został przesunięty do 30 lipca.

 
Wersja papierowa Raportu o Stanie Gminy Dukla dostępna jest w pokoju 202 u Sekretarza Gminy w godzinach pracy Urzędu.

Załączniki:

Raport o stanie Gminy Dukla Plik pdf 1.87 MB
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłAndrzej Bytnar - Burmistrz Dukli2020-06-01
Publikujący Wioletta Jakieła 2020-06-01 14:34
Modyfikacja Wioletta Jakieła 2020-06-01 14:53
Zgodnie z art 28a ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2019 r., poz. 506), Burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.

Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłAndrzej Bytnar - Burmistrz Dukli2019-05-24
Publikujący Wioletta Jakieła 2019-05-24 13:21
Urząd Miejski w Dukli, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla , tel. (013) 432 91 00 , e-mail: gmina@dukla.pl
Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 12:53:39
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.