Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2024 r., poz. 609 ze zmianami), Burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Raport rozpatrywany jest podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi. Wersja papierowa raportu dostępna jest w pokoju 202 u Sekretarza Gminy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dukli.
Wytworzył | Krystyna Andruch - Burmistrz Dukli | 2024-05-31 |
Publikujący |
Aleksandra Okońska-Szczurek |
2024-05-31 12:20 |
Modyfikacja |
Aleksandra Okońska-Szczurek |
2024-05-31 12:21 |
|
|
Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zmianami), Burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Raport rozpatrywany jest podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi. Wersja papierowa raportu dostępna jest w pokoju 202 u Sekretarza Gminy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dukli.
Wytworzył | Andrzej Bytnar - Burmistrz Dukli | 2023-05-26 |
Publikujący |
Aleksandra Okońska-Szczurek |
2023-05-26 14:45 |
Modyfikacja |
Zdzisława Skiba - Administrator BIP |
2023-05-26 14:48 |
|
|
Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 ze zmianami), burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia radzie miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Raport rozpatrywany jest podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi. Wersja papierowa raportu dostępna jest w pokoju 202 u sekretarza gminy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dukli.
Wytworzył | Andrzej Bytnar - Burmistrz Dukli | 2022-05-31 |
Publikujący |
Maria Bernadzikowska |
2022-05-31 12:46 |
Modyfikacja |
Maria Bernadzikowska |
2022-05-31 14:34 |
|
|
Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zmianami), burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia radzie miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Raport rozpatrywany jest podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi.
Wersja papierowa raportu dostępna jest w pokoju 202 u Sekretarza Gminy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dukli.
Wytworzył | Andrzej Bytnar - Burmistrz Dukli | 2021-05-24 |
Publikujący |
Maria Bernadzikowska |
2021-05-24 13:31 |
Modyfikacja |
Maria Bernadzikowska |
2021-05-24 13:35 |
|
|
Zgodnie z art 28a ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 713), Burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
W związku z pandemią, w myśl art. 15zzzzzz ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, termin ten został przesunięty do 30 lipca.
Wersja papierowa Raportu o Stanie Gminy Dukla dostępna jest w pokoju 202 u Sekretarza Gminy w godzinach pracy Urzędu.
Wytworzył | Andrzej Bytnar - Burmistrz Dukli | 2020-06-01 |
Publikujący |
Wioletta Jakieła |
2020-06-01 14:34 |
Modyfikacja |
Wioletta Jakieła |
2020-06-01 14:53 |
|
|
Zgodnie z art 28a ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku (Dz. U. z 2019 r., poz. 506), Burmistrz w terminie do 31 maja każdego roku przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy. Raport ten obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
Wytworzył | Andrzej Bytnar - Burmistrz Dukli | 2019-05-24 |
Publikujący |
Wioletta Jakieła |
2019-05-24 13:21 |
|
|
Wytworzył | Andrzej Bytnar - Burmistrz Dukli | 2019-05-24 |
Publikujący |
Wioletta Jakieła |
2019-05-24 14:13 |
Modyfikacja |
Wioletta Jakieła |
2019-05-24 17:20 |
|
|