Urząd Miejski w Dukli
bip.gov.pl
Informacja na temat rozpatrywanych petycji kierowanych do Rady Miejskiej w Dukli
Informacja na temat rozpatrywanych petycji kierowanych do Rady Miejskiej w Dukli
Lp. Imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję
(w przypadku wyrażenia zgody na ujawnienie danych)
Data
złożenia
petycji
Przedmiot petycji Przebieg postępowania Uwagi
Przewidywany termin załatwienia petycji Zasięgane opinie w sprawie petycji Data zawiadomienia podmiotu wnoszącego petycję
o sposobie jej załatwienia
Sposób załatwienia petycji (treść zawiadomienia- skan)
1. Casus Noster
Konrad Cezary Łakomy
21.08.2019 Petycja dotycząca wdrożenia Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów Zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji Komisja Skarg, Wniosków i Petycji 29.10.2019 Przekazano wg właściwości  
2. Renata Sutor 6.12.2019 Petycja dotycząca bezpłatnych miejsc parkingowych Zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji        

powrot
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Dukli
WytworzyłAndrzej Bytnar - Burmistrz Dukli2019-08-21
Publikujący Wioletta Jakieła 2019-09-18 12:10
Modyfikacja Wioletta Jakieła 2019-12-18 13:49
Dodano do archiwum Wioletta Jakieła
Urząd Miejski w Dukli, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla , tel. (013) 432 91 00 , e-mail: gmina@dukla.pl
Wygenerowano: 04 lipca 2020r. 19:49:52
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.